تماس با ما

ما در آی ریویژن مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم. علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویس‌های خدمات به مشتریان بر طرف نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • آدرس تهران، خیابان ستارخان، خیابان صحرایی، میدان صحرایی، پاساژ آپادانا، طبقه اول، واحد 51.120
  • تلفن
    09125217104-02144238712 ساعات کاری 9:00-17:00
  • ایمیل پشتیبانی info@irevision.ir
تماس با ما

    سوالات پرتکرار

    نحوه سفارش کالا در آی ریویژن چگونه است؟

    سفارش کالا در آی ریویژن، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام می‌پذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه می‌توانید به صفحه هر محصول مراجعه کنید.

    آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟

    بله. با هماهنگی قبلی می توانید از این امکان بهره مند شوید. البته این یک تعهد برای آی ریویژن نیست. زیرا ما تمام تسهیلات یک خرید غیر حضوری آسان را برای شما فراهم کرده ایم.

    پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟

    وضعیت سفارش شما از طریق پروفایل کاربری همواره قابل مشاهده میباشد، پس از ارسال محموله، پیگیری سفارش، بسته به نوع ارسال محموله میتواند متفاوت باشد، برای این موضوع به پروفایل خود مراجعه کنید و از طریق گزینه پیگیری سفارش، وضعیت سفارش و روش ارسال را مشاهده کنید. برای مرسولات ارسالی توسط پیک آی ریویژن میتوانید با پشتیبانی واتساپی تماس بگیرید. در سایر روش ها با دریافت کد پیگیری، مرسوله خود را از طریق شرکت همکار مورد نظر پیگیری کنید.