سوالات متداول

نحوه پرداخت سبد خرید به چه صورت میباشد؟

بهترین راه پرداخت سبر خرید، استفاده از شیوه پرداخت آنلاین و اتصال مستقیم به درگاه بانکی می باشد. آی ریویژن با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و هم چنین لیست شدن در سایت ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی، این اطمینان را به شما می دهد که به عنوان امین شما، بهترین خدمات را در قبال مبلغ پرداخت شده ارائه دهد.

نحوه ارسال کالا چطور خواهد بود؟

در شهر تهران از طریق پیک ارسال خواهیم کرد. در خارج از تهران از طریق پست پیشتاز، همراه با بیمه مرسوله ارسال خواهد شد.

آیا امکان بازگرداندن کالا را دارم؟

بله، با توجه به شرایط و رویه بازگشت کالا، آی ریویژن 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا در نظر گرفته که در صورت هرگونه عملکرد غیر منطبق و یا اشکال فیزیکی ، می توانید کالای خود را مرجوع و یا تعویض نمایید.

چگونه سفارش خود را لغو کنم؟

شما همواره امکان لغو و بازگشت سفارش خود را قبل از ارسال مرسوله را دارید. پس از تماس با پشتیبانی سایت از طریق واتساپ آی ریویژن و اعلام بازگشت، وجه تا حداکثر 24 ساعت پس از تایید، به حساب شما عودت داده خواهد شد.

چگونه میتوانم سفار ش خود را پیگیری کنم؟

وضعیت سفارش شما از طریق پروفایل کاربری همواره قابل مشاهده میباشد، پس از ارسال محموله، پیگیری سفارش، بسته به نوع ارسال محموله میتواند متفاوت باشد، برای این موضوع به پروفایل خود مراجعه کنید و از طریق گزینه پیگیری سفارش، وضعیت سفارش و روش ارسال را مشاهده کنید. برای مرسولات ارسالی توسط پیک آی ریویژن میتوانید با پشتیبانی واتساپی تماس بگیرید. در سایر روش ها با دریافت کد پیگیری، مرسوله خود را از طریق شرکت همکار مورد نظر پیگیری کنید.

بسته بندی مرسولات چگونه است؟

کلیه مرسولات ارسالی آی ریویژن در بسته بندی مخصوص ارسال میشود. کالاهای حجیم یا سنگین در بسته بندی با پوشش سخت برای حفظ سلامت مرسوله ارسال خواهد شد. در صورتی که در رابطه با بسته بندی مرسوله خود حساسیت خاصی دارید با درج در قسمت توضحیات در هنگام سفارش نسبت به مطلع ساختن کارشناسان فروش ما اقدام نمایید.

آیا امکان تغییر کالا پس از ثبت نهایی وجود دارد؟

خیر، پس از ثبت نهایی و صدور فاکتور، صرفا میتوانید نسبت به لغو سفارش اقدام کنید. برای تغییر سفارش، با لغو سفارش جاری و ایجاد سفارش جدید شما امکان دریافت مرسوله جدید خود را خواهید داشت.