دوربین مداربسته ریویژن

شروع به طراحی شد و همینطور اجرا ، شاید توی اون زمان هیچ توجیه اقتصادی برای کار این شرکت وجود نداشت چون کیس های دوربین مداربسته وارداتی یک سوم قیمت کیس های تولید این مجموعه بود. اما این شرکت دست از کار نکشیده وخسته نشدند و این مسیر را ادامه دادند تا امروز که خیلی از قطعات دیگه دوربین های مداربسته رو هم توی همین کارخونه تولید میکنند و میزان تولید اونها به حدی رسیده که میتونن مجموعه های دیگه رو هم پشتیبانی کنیم.

خبر خیلی خوب اینکه امروز 60 درصد از یک دوربین رو توی ایران و توی کارخونه ریویژن تولید میکنند و تعداد بچه هایی که دارن با هم توی مجموعه کار میکنند ، به 35 نفر رسیده . این 35 نفر رو طی این سالها با زحمت زیاد دور هم جمع شده تا بتوانندبهترین ها رو برای شما تولید کنند.

سعی شرکت دوربین ریویژن این بوده واست که بهترین مواد اولیه را برای تولید خود استفاده کنند و از بهترین و جدید ترین تکنولوژی های موجود در صنعت دوربین به کار ببرند ، خیالتون راحت از چیزی کم نمیزارند.

صنایع الکترونیک ریویژن ایرانیان مجوز تولید دوربین رو از وزارت صنعت ، معدن و تجارت داره و اگر بخاید میتونید توی قسمت مربوط ببینیدش

این اتفاق مهم توی ایران خودمون افتاده و با پیگیری و قدرت هر چه بیشتر هم ادامه پیدا میکنه…

دوربین مداربسته ریویژن

نج محصولات این شرکت شامل تجهیزات تحت شبکه IP و دیجیتال HD خیلی زود توانست جای خود را بین مشتریان در حوزه های مختلف پیدا کند.